tiistai 9. heinäkuuta 2013

joku kiva otsikko tähän.

No en minä eilen mihinkään salille menny. Tietenkään. Ja no, oishan se ollut ehkä vähän turhaa muutenkin, kun S toi kotimatkalla päivälliseksi pizzaa. Ja sit saatoin ruokajuomaksi ottaa pari kaljaa. Hukkaan ois menny hyvä treeni.


onpas kiva ilme..not.


Katoin muuten illalla Geordie Shorea, tää oli eka kerta kun sen kummemmin törmään tähän englantilaisen älykkään viihteen kulminoitumaan (tiiän, oon vähän jäljessä.). Siis ei helvetti. Ei kait semmosia ihmisiä voi oikeesti olla? Luulin että Jersey Shore aiheuttaa maksimaalista myötähäpeää, mutta paskat. Snookihan vaikuttaa suorastaan älykkäältä noihin brittiläisiin kanssasisariinsa verrattuna. Pitää ehkä metskaa kaikki tuotantokaudet jostain, voi sitten aina krapulamorkkiksissa pitää GS maratonia ja miettiä, että oon oikeestaan ihan ok tyyppi.





Tänään ollaan vaan nautittu S:n vapaapäivästä. Se kävi aamulla levykaupassa, ja minä sillä aikaa urheilukaupassa vaihtamassa pieleen menneen hammassuojaostokseni. Nyt on toimivat suojat, vielä kivempi ois jos mahtui pistään suun kiinni. Pitänee ehkä keittää ne vielä kertaalleen ja koettaa muokata vähän paremmin.




Ainiin. Kävin mä vielä viemässä taas kerran yhen työhakemuksenkin. Tällä kertaa semmoseen pieneen leipomoon, kun niillä oli kyltti että paikka auki. Oon sinne hakenut jo kerran aijemminkin eikä kukaan ottanu yhteyttä. Mutta no, yrittänyttä ei laiteta ja periksi ei anneta.


tekonahkajakku - Phobia (second hand) / reikäteeppari - Factorie / pitsinen alustoppi - Vero Moda / jegginssit - Pieces / popot - Converse


Levykaupan ja urheilukaupan jälkeen käytiin vielä second hand shop -kierroksella. Mulla on tässä jonkin aikaa ollu mielessä pieni projekti, jota vihdoin pääsen toteuttamaan. Alla pieni sneak peek siihen, mitä seuraava postaus tulee pitämään sisällään.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti