maanantai 2. syyskuuta 2013

Oon hengissä!

En tiedä että lukeeko tätä kukaan koskaan, mutta anyway. Yritän saada päivitettyä kuulumisia piakoin, täällä maalla oon vaan yksinkertaisesti niin paskan ja hitaan netin varassa, että kaikki tämmönen on ihan tuskaa. Mutta. Mä YRITÄN. Ihan varmasti.

Hirveestikauheesti tapahtuu, ja harmittaa kun ei ehdi/jaksa/pysty niitä tänne kirjotella. Kuviakin ois, mutta niiden lataamisesta on turha edes haaveilla.

Koetan saada jotain aikaseksi mahd. pian, ja päivitän viimeistään seuraavana vapaapäivänä, kun pääsen Manlyyn ja oman netin ääreen.

Niin tosiaan. Suurin ja iloisin uutinen tässä viimeaikoina on ehdottomasti se, että Manlyn asunnon huone vapautui, ja me siis S:n kanssa muutetaan sinne. Tai siis oikeestaan S hoitaa itse muuton ens viikonloppuna, mä kun olen töissä. Pääsen siis vaan suoraan nauttimaan uudesta kodista :D Okei, pakkasin mä itse kaikki vaatteeni sun muut tilpehöörit, joten oikeestaan olisin muutenkin enemmän vaan tiellä. Pojat saa hoitaa.

Lupasin niille jo, että seuraavan kerran kun tuun kotiin niin me vietetään perhepäivä Ikeassa. Jostain syystä ne ei olleet ideasta yhtään niin innoissaan kuin minä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti